Habibi

Barka Habibi je jadrnica tipa Colvic Countess 33 Central Cockpit. Je naprodaj.

SY Habibi is a Colvic Countess 33 Central Cockpit. The hull was made in England in 1982. By 1990 it was professionally outfitted in Cyprus. More about the boat check here – Habibi is for sale.

Trupe je v 80 letih izdeloval Colvic Craft iz Velike Britanije, večina bark pa je bila dokončana v lastni izvedbi. Naša je bila profesionalno opremljena na Cipru in prvič registrirana leta 1992 v Larnaki. Lastnik, ciprski arhitekt, pa je nato ugotovil, da je malo majhna za njegove potrebe, in jo prodal upokojenemu angleškemu paru, ki je nato nekaj let obiskoval Ciper. Ta par je barko prodal upokojenemu waližanskemu paru, ki je z njo končno resno zaplul. Dve leti po Turčiji, leto v Grčiji. Z nama je priplula v Jadran.

Snast jadrnice je bermudska (približno polovica “grofic” je opremljenih v keč izvedbi). Kobilica je t.i. kalužna, kar pomeni da je masivna, malo daljša in plitvejša (ugrez 1,55 m). Neto masa je 6,5 ton, bruto pa vsaj 2 toni več. Barka je stabilna in varna na račun razumljive počasnosti v primerjavi z modernimi lahkimi jadrnicami.

img_0552

Robusten trup dolžine 10 m in širine 3,55 m omogoča neverjetno udobje v podpalubju. Tikova paluba in tikova notranjost poskrbita za toplo domačnost.

habibi v marini

habibi v marini

habibi-salon_stisnjeno1

salon

kokpit-mali

kokpit

Barka je registrirana za 8 oseb; za udobno vožnjo sprejme polega stalne posadke 4 goste. V kljunu je spalnica z enim krajšim in enima daljšim ležiščem. Toaletni prostor s tušem, fekalni rezervoar (ta WC uporabljamo na sidriščih).

navigacijski-kot

navigacijski kot

grcija_0203

prehod v sprednjo kabino in WC

sprednji WC in tuš

sprednji WC in tuš

kuhinjski kot

kuhinjski kot

V salonu sta dve normalno dolgi ležišči in ob zložitvi mize še prostor za otroka. Pilotsko ležišče v prehodu uporabljamo za skladiščni prostor.V zadnji kabini je povprek postavljeno ležišče za dve osebi in še en toaletni prostor (ta WC uporabljamo med plovbo).

zadnja kabina

zadnja kabina

prehod-iz-krmne-kabine-v-salon

prehod iz krmne kabine v salon

Jadra: navijalna velika genoa, glavno jadro z oporniki in sistemom lazy jack, pomožna notranja napera za viharno prečko, viharno jadro, genaker z nogavico, teleskopski tangun.

Tehnična oprema: motor Yanmar 35 HP (maksimalna hitrost na mirnem morju 7 vozlov, potovalna 5 knt). 1 motorna baterija, 3 x 100 Amp hišni akumulatorji, napaja jih alternator in 2 x 40W sončne celice (za veternico Air breeze se še nismo odločili). Grelnik vode na motor ali zunanji električni priklop. Hladilnik Danfoss, parafinski štedilnik s pečico Taylors, parafinska pečka Tonysun. Inverter 12 V -> 220 V 300 W. 12 V “avtomobilske” vtičnice. Avtoradio s CD, MP3, USB in aux audio vhod. Zunanji motor Yamaha 4 HP za pomožni čoln. Nosilci za pomožni čoln. Gumenjak neznanega porekla sprejme 4 osebe.

krmni-wc

krmni WC

Elektronika za varnost in navigacijo: Radar Goldstar, radar odbojnik, Navtex, Weatherman, GPS Garmin 128 povezan s PC s kartografijo Maptech (Sredozemlje), rezervni GPS Garmin eTrex, avtopilot Raymarine, EPIRB, Clipper GPS repeater in Wind instrument, ročni merilnik hitrosti vetra, B & G brzinomer-globinomer-log, VHF GMDSS postaja in ročni VHF.

from the mast

from the mast

%d bloggers like this: